Friday, April 1, 2011

Im Lovin' It

(Picture yang sangat sangat tak comel.Cuma black&white sahaja)

Hello readers,
Welcome back to my blog.Fuhh,lama gila tak update blog.Okeylah hari ini dah pukul 12.30 pagi,Hari Sabtu.Dua hari lepas pergi McDonalds.Ya,McD.Haritu mak bagi coupon McD.Banyak gila.Macam picture bawah ni.Tengoklah.

(McD Coupon.Source-Google)

Sikit aje kan?Bukan.Bukan.Yang ni memang sikit.Tapi yang mak bagi tu banyak.Adalah dalam 30 keping.Hahaha.Mak printout black&white untuk beli breakfast kat McD.Hahahaha.Satu keping ticket boleh dapat 2 Free Big Breakfast ala carte dengan pembelian sebanyak RM5 dan ke atas.Oleh sebab nak expired date coupon tu yakni pada 31 March lepas,aku and my friends pergilah McD terdekat untuk exchange kupon tu.Banyak gila kott.Dalam 11 kupon aku guna.Maknanya 33 Big Breakfast aku beli.Fuyoohhhh~

(Ni lah Big Breakfast yang aku beli.Source-Google)

Sampai kat tempat kerja,bahagikan semua makanan ni dekat staf Rumah Abah (nama tempat kerja aku).Semua dapat kecuali Kak Ida sebab dia cuti haritu.Banyak gila weyh.Aku makan fillet-o-fish,pancake sikit and also Big Breakfast.Kenyangg gila kott :D Oh ye,lupa pulak nak cecite sikit.Aku keluar pergi McD dalam pukul 4.30 pagi.Aku sanggup tak tidur.Hahahaha.

(Oh my FOF.Sedap yo!Source-Google)

Itu sahaja.Banyak banyak banyak gila makan! (:

p/s;Kesian Abang kat McD tu.Keje lebih masa bangggg.Alalalala,siannya manager dia XD

6 comments:

Zu said...

Sedap gila bapak! Kecur air liur. =.=

Anonymous said...

assalamualaikum..haha,dh lme xmkn mcd. =)

Arab said...

Zu:Kan kan kan :D

Arab said...

Nasir:Waalaikumsalam wbt :) Jom3 mkn~

Zu said...

Ie. Sangat, sangat. =.=

Cepat Arab! Belanja! Cett. Tetiba.

Mr.Superman said...

berturut2 la mkn mcD je.berak pun mcD. :P haha