Sunday, April 3, 2011

Rezeki

(Eyes Killer.Perasan perasan lagi)

Hello readers,
Selamat datang ke blog Ashraf Jasni or My Official Blog :) *aku perasan femes.Haha.Okaylah memang dah agak ramai akan cakap pasal ABPBH 2010.Malas nak review.Apapun tahniah buat pemenang.Sah-sah Dato' Siti Nurhaliza vogue,Lisa Surihani comel and Didi Alias my feverettt.Usop tak payah cakap *sabo ajelahhh :))

Nak cecite pasal contest ni.Aku menang satu contest yang aku tak expect.Terima kasih kepada owner contest Anis Nasri kerana memilih aku sebagai pemenang.Klik sini kalau nak baca bukti.Kehkehkeh :)

Aku masuk contest ni pun saje-saje *padahal nak hadiah tu :) Papepun ini maybe rezeki aku.Aku bersyukur sebab dalam banyak-banyak contest aku masuk,ada jugak menangnya.Ada jugak contest yang aku kesal yakni "Memory Photo Contest" yang telah dicepatkan tarikhnya tanpa sebarang notis yang lebih awal.Malas nak cerita lagi.Sedihh woo :(

Thanks sekali lagi kepada Cik AN sebab sudi pick saya sebagai pemenang.

p/s;Cik AN,details tu saya bagi kat email.Nanti jangan lupa bagi email kat saya :) Letak kat komen pun boleh.Or shoutbox pun boleh.Thanks :D

6 comments:

Cik Wani said...

wah !!! thniah arab !!!!
erk,,hadiah tu xnk share2 ke.. hihi

Zu said...

Wah! Tahniah Arab.

Cett. Arab, tuh Wani nak Arab share hadiah dengan dia. Huhu.

*angkat2 kening.

Anonymous said...

congrates dear!
ehem2.
pujian ini berbayar.
sila kongsi hadiah anda selepas ini :)

Arab said...

Cik Wani:Hehehheh.Tak tau lagi dpt ape.Camne nak share :)

Arab said...

Zu:Kehkehkeh :) Tau2.Mekasih.

p/s;Shhh,kita simpan hadiah ni tempat selamat *larikkk

Arab said...

Fatin:Kehkehkeh.Pujian berbayar?Okey aku tak terima.Nak delete boleh?Mekasih dear :)