Monday, April 11, 2011

Entri Khas 1

(Sorry Yai,curik picture.Suka tengok Yai senyum)

Salam readers,
Okay entri-entri seperti ini akan banyak menyusul.Entri Khas 1 ditujukan kepada seorang insan yang special iaitu ZuraidahMohdAmin.Ya,Zu a.k.a Yai.Seorang budak perempuan yang aku kenal dari Tingkatan Enam di sekolah :)

Special untuk awak Yai,
Setiap insan tu ada keistimewaannya tersendiri.Yai,awak pun sama.Ada keistimewaan sendiri.Awak kuat&tabah.Awak seorang yang bertimbang rasa.Awak seorang yang memahami.Awak seorang yang hebat.Istimewa awak dimata saya.Ya,walaupun awak tak rasa diri awak special,saya rasa awak special.Awak tak perlu takut dengan ujian,dugaan kerana setiap kejadian tu ada hikmahnya.Awak boleh melaluinya :)

Yai,
Awak dah melalui saat getir dalam hidup awak.Maaf sebab saya kurang mengetahui problems awak semua,tapi percayalah,saya ada disisi awak sebagai kawan selagi hayat dikandung badan (insyaALLAH).Saya ikhlas kawan dengan awak.Awak pada saya sangat-sangat best&fun orangnya.Awak memang pandai menyimpan perasaan awak.Jangan Yai.Jangan terlalu banyak menyimpan perasaan sedih tu.Luahkan pada seseorang even bukan saya.Saya kadang-kadang sedih tengok awak sedih.Sangat sedih.Teringat saya peristiwa awak menangis kat kelas saya (opss kelas kita,sebab awak dah masuk situ) sebab awak nak belajar kat kelas sebelah.Sedih Yai tengok awak macam tu :( Lain kali jangan buat lagi ye :)

Yai,
Awak pun boleh berjaya.Ya,saya pasti segulung ijazah pasti awak genggam nanti.Awak telah buktikan pada semua yang awak boleh.Tengok saja masa result STPM masa tu kan?Awak lebih better dari saya.Ya,saya akuinya.Awak memang pandai.Pandai dalam segala hal.Awak boleh berdikari sendiri,awak boleh buat sebaik mungkin and awak boleh jadi fashion designer (sebab ada project RUNWAY sendiri!) ^___^

Yai,
Mungkin takdir telah menemukan kita and saya sangat sangat bersyukur pada Ilahi sebab awak jadi kawan saya.Ya,kawan yang sangat memahami dan ikhlas berkawan.Awak boleh dikategorikan sebagai funny and gila-gila.Boleh layan kepala saya.Saya nak berTERIMA KASIH kepada awak Yai sebab dah buat hidup saya ceria even kita sekejap je bersama.Saya akan pegang segala janji persahabatan yang telah kita berjanji.

Yai,
Ingat tak masa kita sekolah dulu?Bestkan.Awak selalu dengan Felly,saya pulak dengan Rashed.Kalau kita bertemu,woah gempak kelas.Boleh jadi kecoh~Saya ingat masa kita pergi ke Mahkamah and masa kita sama sama jadi pengawas.Lepas tu berhenti together jugak.Saya kenal awak selepas saya sering masuk ke kelas sebelah.Kan?kan?Hehehehe :) Lepas tu, masa amek result pun awak datang cepat.Bersama-sama kita masuk ke dalam dewan tu :)) Then masa pegi karnival ke U and tak lupa masa nak pergi ke Majlis Kulawangsa.Sungguh-sungguh saya nak awak pergi even awak tak boleh.Sampai suruh Cikgu buat surat kata wajib kan?Then,siap kita plan nak panjat rumah Yai then kita pergi senyap-senyap.Kehkehkeh.Banyak lagilah memories kita kat sekolah Dato tu kan?I'll tresure those memories for the rest of my life Yai!

Yai,
Akhir kata,saya nak cakap dengan awak,SAYA SAYANG AWAK YAI!Teruskan hidup dengan harapan,teruskan perjalanan dengan senyuman dan awak akan temui kebahagiaan :)

p/s;Kepada si dia,jaga Yai baik-baik.Kalau tak,siap!
p/s/s;Saya doakan hubungan awak tu akan kekal ke jinjang pelamin.Tak mustahil kan? :D

8 comments:

Syafiee said...
This comment has been removed by the author.
Zu said...

Muhammad Nur Ashraf bin Jasni,

Saya sayang awak juga!!!

Memang banyak memori kita masa form6 ni. Sampai tak terkira. Walaupun baru kenal setahun setengah, tapi, rasa macam dah kenal lama 10 tahun.

Kita selalu berdoa agar persahabatan kita, berkekalan. Amin.

Arab, kita sama2 terer. Tak ada kurangnya la. Arab hebat.

SAYA SAYANG AWAK, ASHRAF.

*nangis terharu time baca entri Arab ni. :')

Syafiee said...

Grulp! =.=

*salah taip tadi.

Baiklah. :)

Cik Wani said...

zu kte yg xde kne mngena pn trharu zu... pling best arab ckp plan nk pnjt umh.. hehe
ngat ag time tu ngn rashed2 skali over...

dgr tu pie !!!!!!! ~amaran keras tu~

erk arab,, wani tag arab dlm cntest tw.. =)

Arab said...

Zu:Syg syg syg :)

Arab said...

Pie:Hah,nseb salah taip.Kalau salahlaku siap!Kehkehkeh :)

Arab said...

Wani:Hohoho.Nanti giliran Wani pulak :)) Okey nnti Arab buat~

Mr.Superman said...

hahaha..;)) korg ni..blh jd couple la. :D klu si dia tu x jaga yai baik2,arab la jaga yai.hehe