Sunday, April 10, 2011

Contest Adik Beradikku Cute

Hello readers,
Update lagi.Haha.Pasal contest.Kali ni melibatkan family aku yang innocent tu.Kahkahkah :) Okey tengok title pun dah tau.Ni contest pasal siblings.Before tu,aku nak terangkan syarat-syarat contest ni ^^

1.Mesti follow blog empunya contest yakni En Fadhirul Ahmad :)
-Siap!

2.Buat satu entry dengan tajuk "Contest Adik-Beradikku Yang Cute".Dalam entry tu mesti tampalkan sekali banner dan link terus ke entry contest ni.

(Banner.Klik SINI untuk ke blog empunya contest)


3.Letakkan sekali banner contest ni kat sidebar beserta link skali.Bleh x??^_^
-Aduhh,sorry saya letak dekat page entitled "Contest".Check kat atas blog ni okay.Mekasih&sorrysorrysorry tak dapat letak kat sidebar :)

4.Letakkan satu gambar ja yang sesuai dengan contest ni.Mesti pict adikberadik sendiri.Kakak,abang or adik.Semua boleh.Kalau yang tunggal boleh ambil picture adik,abang or kakak angkat.Kalau lengkap semua better kot :)

Ni hah,

My siblings in blue except my brotha.Azwan (abang),Azim (adik), Arab (Me) and Azie (kakak)


5.Why chose that picture?Tell meeeee :)
-Sebab picture ni picture zaman muda-muda.Still young&free and for the first time we go to the Zoo :) wootwoot.Rindu kenangan childhood ni sangat-sangat~

6.Tag 3 bloggers.
-FatinNAZIRA (3 siblings)
-ZuraidahAMIN(erkk kurang tau.Tapi kalau xsilap 5 or 4 kott)
-RashedAMTENAR (6 siblings)

7.Dh siap,tinggalkan link kat comment.
-Okay!

Tarikh tamat contest : 10 April 2011 sebelum pukul 12.00 tengah malam.

p/s;Harap-harap boleh menang.
p/s/s;Siot punya AMY sebab tag aku sebelum aku tag ko.Kena ko esok!Grrrr~

4 comments:

Anonymous said...

arab. aku nak masuk.
tapi muke adek2 aku samela sangat ngan muke aku. haha.
konfem kalah punye.
t orang ingt ni kwn2 aku lak. hehe

Arab said...

Ala,ko masuk jelah.Janji dapat masuk.Cepatttttt :)

AzieLeiko said...

arabbbbb,asal ko masuk gamba ni? maluuuuuu.ceittt!

Mr.Superman said...

hahaha..comel2 adik beradik arab.HAHAH ;)

bulat2 ye. :D