Tuesday, December 4, 2012

Friendship



Salam, hello & goodmorning. Harini nak update blog. Rasa dah lama sangat tak menulis. Mungkin setahun lebih sudah. Hmmm. Rasa malas & blurr sebab lama tak taip. Okeylah first thing nak update pasal jiwa. Ya, jiwa sangat tak tenang and rasa kacau sangat. Semuanya sebab persahabatan yang special tu. Nak kata special sangat takdelah tapi aku sangat menghargai dia. Perasaan dia semua. Tu yang aku harus fikir. Tapi sayang aku ni suka sia sia kan peluang yang ada. Sebab tu semua jadi macam ni.

Dulu, aku ingat yang aku and dia rapat. Entah sebab macam mana, kitaorang renggang. Hmmmm. Persahabatan tu makin lama makin jauh. Aku membuat langkah yang aku sangat menyesal sangat sangat. Sampai sekarang aku rasa dia belum masih dapat maafkan aku. Aku akui yang aku ni cuai sangat. Sangat bodoh pun ada. Lepas inciden tu pulak, aku terus membatukan diri, taknak mintak maap semua. Pastu, aku buat conversation yang bodoh dengan dia.

Bukan tu je, masalah aku yang kedua adalah aku ni kuat cemburu. Entahlah ek, dengan dia semua feel macam tu. Tak boleh ade yang rapat dengan dia. Sangat sangat pantang. Or maybe yang rapat dengan dia tu, macam okey tak okey. Aku rasa sangat cemburu. Aku tau dia dengan dia rapat, but entahlah. I feel something special between them. Takpelah kadang kadang aku biarkan hati ni layu, janji tengok dia bahagia.

Seandainya engkau ditakdirkan milikku, insha Allah, Dia pasti membuka pintu itu untuk kita berdua. Itu yang aku impikan. But if jodoh aku dengan dia sampai kawan rapat je, itu pun aku rasa cukup bersyukur. Perasaan ni je kott. Takut kehilangan someone yang aku sayang and very hold dear to me. Sekarang persahabtan aku dengan dia macam terumbang ambing jugak but aku kuatkan hati untuk teruskan. Semoga persahabtan kita berdua kekal ke akhir hayat.

p/s; Camne agaknya nanti bila masa depan muncul? :)

3 comments:

Zu said...

Kadang-kala dengan orang yang di sangka tu lah yang jadi insan paling penting pada masa depan kita.

Kita pun kuat jealous juga. Huhu.

P/s: Susah nak bayangkan, bukan? :)

Zu said...

Kadang-kala dengan orang yang di sangka tu lah yang jadi insan paling penting pada masa depan kita.

Kita pun kuat jealous juga. Huhu.

P/s: Susah nak bayangkan, bukan? :)

Zu said...

Kadang-kala dengan orang yang di sangka tu lah yang jadi insan paling penting pada masa depan kita.

Kita pun kuat jealous juga. Huhu.

P/s: Susah nak bayangkan, bukan? :)