Sunday, June 3, 2012

Shah Alam


Okay kes demam nak balik Shah Alam dah habis. Lepas ni nak jadi kes rindu family, rumah, aircond and semua semua.

Assalamualaikum pembuka bicara,
Ditujukan buat semua pembaca,
Selamat sudah tiba di ruma sewa tercinta,
Tinggal tunggu housemates selebihnya.


Hah amacam?Pandai tak aku reka pantun ni? *fikir in 5minit. Okay sekarang tengah dengar lagu Somebody that I used to know. Best jugak layan lagu ni. First time dengar ingat Gotye ft Katy Perry. But salah.Hahaha :P Selamat tiba kat sini rasa boringlah pulak. Dua orang aje ade kat rumah sewa ni. Yang lain? Entahlah. Lambat lagi kott nak balik. Bosan. Mata pun dah nak lelap ni. Rasa macam penat sangat *cehh padahal tidur aje dalam kereta tadi. Serius bosan gila bapak. Bosan. Bosan. Bosan *baling kuali. Lepas ni mesti aku malas nak update blog bagai. Yelah dengan keje bakal bertimbun. Dah nak akhir sem mulalah busy nak studylah. Apelah. *awalawal sem kau taknak study! Kahkahkah. Biaselah student kan. Kalau tak last minute memang tak jadi.

*Simbah muka dengan air. Okay final exam dah nak dekat. Report aku belum buat. Apepun aku tak ready. Kat rumah aku memain aje. Tidur, tidur, tidur. Tulah keje aku. Aku tengah lapar time ni. Tadi adelah aku kemas rumah ni sikitsikit. Macam menyemak sangat. Pening kepala aku.Okey balik semula.Sorry tadi postpone jap sebab sibuk tengok youtube.Nak sambung malam macam malas. So terpaksa habiskan penulisan disini. Nak makan kerepek jap lagi. So duduk Shah Alam ni just untuk study & exam. Lagi 2 bulan akan balik ke kampung and start prektikal. Gila lah dah nak prektikal.

Okay cakap pasal prektikal ni, banyak jugak kisah lawak. Excited kott nak pegi interview. Bangun pagipagi. Kawan dari Muar dah sampai rumah. Siap tumpang tencing lagi. Then kawan dari Batu Pahat sesat. Cari punya cari jumpa dekat Jusco. Then menuju kerumah kawan di Perling. Amboi punya sedap kita semua datang dia tidur. Kejutkejut pukul 12 lebih sampai ke tempat interview. Then manager tu nak cepat. Cepat2lah kitaorg interview. Pastu balik singgah makan. Kenyang gila bapak. Best bhai ingat moment tu.

Hahahahahha.Apepun sekarang aku kena study untuk dapat pointer yang lebih baik dari sem lepas. Teruk bhai sem lepas punya pointer *malumalu .Wkwkwkwkwkw. Next time nak update lagi but tengoklah cita apa. Nak pegi tengok Snow White lah, MIB lah. Esok ,lusa semua tak jadi. Nak pegi space U8 pun lambat lagi.Haish *sigh. Sampai ni jelah. Malas nak tulis pepanjang lagi. Next time, update lagik. C ya! :)

No comments: