Thursday, March 1, 2012

Student

Subjek-subjek yang diambil untuk Sem 2 :)

Hye all ^___^ Selamat Hari Jumaat.Gembira dengan perubahan diri ini.Syukurr :) Oh ye, nak cakap pasal subjek next semester yang bermula pada March 5th 2012. Lama kan lagi?Hehe. Biasalah universiti saya memang baik!Tak sabar and nervous pun ada.So as the picture above, saya akan ambil 8 subjek actually.Belum daftar koko and also French. Oui, je parle fracais (Yes, I speak French). Hohohoho. Lepas ni nak kena study betul betul sebab subjek kesukaan saya ada untuk Sem 2 yakni CTU or senang cakap TITAS or yang lebih senang nak taip subjek SEJARAH.Yeah!Suka sangat subjek ni.Sejak form 3 and form 6 memang best! Teringat time form Six dulu, para pendidik subjek sejarah ni memang cool and hebat. Dua orang guru yang mempunyai kelebihan masing-masing dalam menyampaikan ilmu tentang sejarah ni.Memang kagum! Heheheheh :)

Okeylah, dengar cite Sem 2 ni sangat mencabar tetapi insyaALLAH impian untuk mendapat dekan masih dalam hati. Setelah kecewa dengan rsult sem 1, sem 2 ni nak buat bersungguh-sungguh. Tapi dengar cerita lagi, kitchen sem dua ni sampai malam dalam pukul 10pm baru habis *pengsan :) Tapi insyaALLAH dengan bantuanNYA dapat sempurnakan assignments and tugas-tugas kitchen yang diberikan.Ku memohon padaMU untuk memberikan kekuatan supaya dapat ku meneruskan perjuanganku ini.Selain kitchen yang perhaps memenatkan and excited and also subjek sejarah, ada jugak kena ambil second language French, Cost Control (Pening), Entrepreneurship and F&B management mesti saya akan sangat susah untuk score dekan.But for sure I will fight till the end. Subjek yang tough ni akan cuba saya control and make my schedule in order. Study, makan, exams, notes, assignments semua cuba saya "telan". Hahahahaha.

Itu je nak update setakat ni.Tak mampu nak update panjang-panjang.Lepas ni maybe busy sikit but I'll try my best untuk update blog ni :)

2 comments:

Zu said...

Kih kih kih. Uuntunglah orang tu amik sejarak a.k.a TITAS. Kita pun amik juga yawww. Study rajin2 tau untuk sem dua ni. Kita sentiasa doakan yang terbaik untuk Arab. Rindu Arab. :))

Arab said...

Hukhukhuk.Thanks jenguk blog buruk ni :) Weee,same seyh.Good luck untuk Yai jugak!Kita pun doakan Yai dapat yang terbaik sepanjang sem 2 ni dan sem2 seterusnyaa.Rinduuuuuuuuuuuu Yai SANGAT! :')