Tuesday, January 10, 2012

InsideMe

Salam. Entri berbaur sedih and geram. Sebenarnya bukanlah nak burukkan seisapa pun. Tapi hati ni. Biarpun bukan lama, baru je kenal tapi dah jadi macam ni. Aah aku makan hati. Tak dapat aku nak describe dengan kata-kata. Semua jari telunjuk salahkan aku. Aku tau benda tu main-main je, but deep in my heart I take it seriously. Aah memang susah nak berkawan dengan aku. Aku ni hati lain sikit. Cepat sensitif, cepat touching, cepat sentap, bak kata semua cepatlah. Bukan aku nak pendam cuma aku nak luahkan sikit. Aku cuma mintak kat korang, tolong respect aku sikit sebagai kawan. Tolong understand aku yang agak fragile ni. Tolong bagi aku jangan cepat sensitif. Perangai and attitude korang tu buat aku sakit hati. Demi kenangkan persahabatan kita ni, aku cuma tak mampu nak luahkan face to face dengan korang. Hati aku ni kalau korang boleh tengok,dah berjurai-jurai airmata jatuh tau. Korang mana nak fikir benda² tu semua kan? Yang korang tau tu semua gurauan. But jokes have its limits okay? Please jangan cabar aku buat benda-benda tak aku tak suka. Sekali aku tersentap, mungkin persahabatan kita mati. Aku mintak sesangat kat korang, please understand me. Please respect my feelings. Thank you :(

p/s; Aku luahkan semua sebab aku sayang korang.Tu je.

No comments: