Wednesday, March 30, 2011

Our Memory Photo Contest

Hello readers,
Im back for joining a contest from Cik Ain.Jumpa masa blogwalking hari tu.Dah lama nak join,cuma tak sempat.Apepun,jom checkedouttttt~

Rules&Regulations :D

1. Follow blog empunya contest.Klik sini :)

2. Tulis entry "Our Memory Photo Contest",letak Banner contest and letak di sidebar sekali :D


3.Upload picture (mesti ada pic sendiri)and create ayat simple why you choose that picture. Contohnya "I pilih gambar ni sebab I miss my friend a lotzz!!"-Banner


I chose&love this picture because I love my siblings and I miss the memories we had during our childhood :)

4. Tag 4 bloggers

A)PotrexShikine
B)Zulamyzaaba
C)FluffyFaten
D)ZuraidahAmin

Hadiah?Bear from Lovely Lace-Boleh buat tido :))
Expired Date:May 1st 2011

Good luck guys ^____^ Siap!

No comments: